På vintern går man inte, man slirar

Jag blir lite trött på allt. Varför ska jag vara som jag är när det gäller kärlek? Varför är jag så jävla störd och tror att saker från förr är bättre än de som kan komma?
Jag vågar nog inte riktigt släppa in någon i mitt liv. Vill inte se att något ska misslyckas. Jag vill ha det precis som alla andra. Leva lyckligt med någon, älska någon och dela mitt liv med någon föralltid.
Varför ska man ha knullkompisar? Jag gillar inte de längre, jag ska sluta med det. Det är ju bara sjukt dumt!

Nog med de dåliga. Idag gick jag upp med tuppen, nästan iallafall, de kändes så. Candy va kissenödig som attan så de va bara att gå upp och kissa med henne och sen kunde jag inte somna om. Vid 1 åkte jag och hämtade upp lisa och sen åkte vi och simmade. Antagligen fett lite men de kändes mycket. Båda va helt anfådda och trötta både i armarna och benen, mina fingrar somnade dessutom. Jag känner mig så jävla otränad så imorgon efter jag och Lisa ska gå på stan och köpa julklappar så ska jag ta med henne ut så en jävla lång promenad. Att gå till norrahammar och tillbaka kan väl ändå va ganska nyttigt? Vi kan ju till och med ta med matsäck, nee just de. Jag har inte pengar till de.  Idag blev jag så jävla lack när ja åkte hem till mamma och pappa och åt. Jag blir så jävla lack på att hela tiden leva på dom så jag bestämde mig för att inte äta där mer och inte sno pengar till mat. De blir liksom bantning för min del. Jag behöver de, har trots allt gått upp mer än en gravid, men antagligen syntes inte de men jag känner mig tung och osexig. Jag sa iallafall till mamma att jag fick flytta ihop med någon jag inte tycker om som har heltidsjobb och kan försörja mig ett tag. Hon bara skrattade men ja vänta du bara.

Föresten, innan fastnade jag i en snödriva. 3 söta killar kom fram och frågade om dom skulle hjälpa mig så dom puttade på bilen och sen så satt jag inte fast längre. Dom ville till och med bjuda på pizza. Jag tackade nej. Jag skulle ju trotsallt till Lisa och kolla på mysteriet på greveholm. De känner ja är viktigare än pizza med tanke på mina 5 kilon som inte är okej.

Nu sitter jag här och är lite småirriterad. Jah hittade nämligen ingen parkering så jag måste upp imorgon innan 9 och flytta den. sådär skönt känner jag.


Och nu ska jag berätta något possitivt för jag känner att de blev mycket negativt här. Jag är glad, ja de kan ni nog inte tro, men jag är de helt seriöst. Jag är lycklig också, jag mår bra och jag trivs som fan. Blir bara lack över att jag alltid ska hata killar som är snälla.
Så läser någon beundrare detta så kan ni va lite hårda tack.. Hatar fjäsk.



På fredag blir det utgång. Ja jag vill iallafall, ska försöka få med mig Lisa annars blir de på lördag. Och natten slutar väl som alltid efter en utekväll. Utan pojkvän men med lekkompis.
bögigt.

xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0