Tok

Haha jag ångrar mig. De som är sagt får stå kvar men de gäller inte.
Jag vet helt enkelt inte.

Och jäklar va glad jag är idag, mitt soundcard funkar äntligen igen. Kul att ljudet helt plötsligt hoppar igång igen, känns himla värt. Älskar att hoppa runt och dansa naken när ingen ser mig. Haha ;)

Hela veckan är planerad, vi sätter bara ett x som får stå för dagen: X
Onsdag: Jessica Obrien <3, sen utgång på kvällen.
Torsdag: Först fixa naglarna. Sen frisören, färga håret och klippa mig och efter det Lisa <3
Fredag: Julafton.
Lördag: jobb till 19 sen utgång.
Söndag: Sova och mys?

Känns faktiskt himla okej!

Ne nu gör vi ett nytt försök, duschen väntar.



xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0