här va de sex

Okej shit va lack jag är! Mitt sound card funkar inte på datan. Ljudkort för er som inte kan engelska. Det sägs att jag inte kan det, men ah nu får ni nog erkänna att ni hade fel. Dessutom visste jag innan att lim hette gluue på engelska. Stavningen är det däremot fel på. de har jag aldrig sagt något om. Man kan ju inte kunna allt, eller hur älsklingar? ;)

Föresten, jag känner mig fett ofresh idag. Har inte haft något smink och håret ser ut som ett bombnedslag. Kan dessutom avslöja att ja sitter här i randiga kalasbyxor, stor tshirt och morgonrock. Inte nog med det så har ja håret halvt uppsatt på endast ena sidan och så har ja en halv tub med bepanthen på läpparna, en salva som bebisar ska ha på sin röda och kissiga rumpa men jag har hört att det är bra för läpparna. Så ja nu vet alla att ja sitter här och skriver och har en fuldag. För en gångs skull kan ni känna er lite snyggare än mig. Ja tyvärr bara endast idag;)

Jag och Lisa har precis vart och ätit på max, Igentligen skulle vi till evergreen och äta men då va ju de stängt så vi tog bussen till Lisa och hämtade hennes mammas bil och drog till max. Vi tog driven och åt i bilen, mina tår och fötter va icebaby. Fett oskönt, dom har inte tinat än. Vet ni, ja rapar äckel lök. Lisa beställde utan lök så jag antar att jag fick hennes lök också för jag fick fan en hel lök på min burgare. Äckligt.

Jag har sånna jävla planer på mitt liv, lyssna här. Först och främst ska jag gå ner 10 kilo och ligga på mina underbara 45. Vet inte vad som har hänt. Men nu tror ni säkert att jag är nojjig och vill få anorexia men nej, tänk på att jag endast är 1.56 lång. Sen så ska jag färga mitt hår igen, färgen har börjat gå ur och ja funderar på några ljusa slingor. Sen måste mina naglar fixas om innan jul och nyår tack. Sen ska jag börja sola ungefär 4 gånger i veckan. Kan ju inte vara så farligt för tänk på dom som röker, vilket inte jag gör. Cancer som cancer liksom. Vi kan ju ligga lika? ;). Ja de va nog ungefär de som va planerat. Ne jag har en till sak planerad, ja måste bara boka tid, prata med mamma och bankman och sen lägga mig på operationsbordet. Ska försöka gå ner 10 kilo och få en operation gjord till februari. Ja och va de är för operation ska jag inte avslöja förens det är gjort tyvärr haha.
Paradise hotell ska jag söka till med. Man kan ju skriva att jag älskar att knulla och gör de varje dag och har inget emot att göra saker framför kamera, lätt som en plätt att komma med då ju. Hahaha

Imorgon ska jag sova länge, länge sen ska jag sitta och skriva cv hela dagen och skicka in till massa ställen så jag kan sluta leva på mamma. Känns liksom inte bra att ha flyttat och ändå ringer dom och frågar när jag ska komma och äta. Halloooooo jag har lämnat boet!

Ne men vill ni veta en sak? jag är ett objekt. Vet att du läser detta så tack, det va skönt att få ett erbjudande men jag tackar nej och du kan fortsätta sura tack :) . Du och jag hade en tid för inte alls längesen som gick ut på "lust" umgänge. Då hade du känslor och va inte så jävla korkad och äcklig. Vem säger såhär: Jag tänker fortsätta sura och inte prata med dig tills du knullar mig.  Känns moget eller? Jävla pajas. Skjut dig!
Dessutom tror folk att det är helt okej när man är ute att någon tar en på fittan och klämmer lite. För ja varför skulle jag inte vilja det liksom? 

Helvete kan jag få vara en människa eller?! Bestämmer väl själv vem jag vill leka med!




xoxo, jonna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0