Raaaow ;)

Igår fick jag gå upp tidigt, redan vid 6 va jag uppe för då va jag tvungen att fixa massa och lämna Candy hos mamma och pappa för sen skulle jag hämta Sandra och så skulle vi bege oss till Isaberg för säsongens första skidåkning. Vi tog oss dit helt okej och så ställde vi oss i kön för liftkort sen va de bara att tuta och köra. Vi började först i mellanbacken eftersom de va ovant, har ju ändå inte åkt sen i februari? Men sen flöt de på och vi åkte till och med i svarta backen ;)
Under dagen hann vi göra en miss i skidliften som va Sandras fel, haha.  Jag hann bella och göra en volt samtidigt, dessutom hann ja köra in i skogen och åka med bara 1 skida. Sandra blev dessutom intervjuad medans jag va på dass, haha.
Kul va de iallafall, Sandra hann inte riktigt med mig för hon tyckte att jag körde störtlopp. De gjorde jag givetvis inte, men de går fort ;)
På hemvägen bestämde vi oss för att vi skulle gå ut, så vi ringde boysen och drog ihop några och så blev de utgång. Vi satt hemma hos mig först och eftersom jag hade Candy så ringde jag Jessica och frågade om hon ville ta hand om Candy sen när vi skulle ut, och Klart min kära älsklings hjälte ville de. Vi har ju ändå planerat att Candy och Linus ska bli ett par, bara Candy slutar bitcha.

Efter utgången som va helt okej trots att vi bara va på tusen och en natt så tog jag bussen hem till Jessica och satt där med Jessica, Sandra Lund och Anton. Jag åt upp nästan alla chips och så fick vi jätte goda kakor som Jessica hade bakat. Mumsigt :)
Och inte nog med det och att dom hade tagit hand om Candy. Jessica och Sandra hade plockat undan alla burkar, flaskor och allt de va. Så jäkla söta tjejer. Ännu en gång, tack <3

När jag kom hem ringde jag xx och pratade någon/några timmar innan jag slocknade i bädden.
Idag sov jag till 4. Jävla insane, har aldrig någonsin sovit till 4 i hela mitt liv. När jag vaknade va de ju fortfarande mörkt ute så jag trodde klockan va runt 8 och att de inte hade blivit ljust ute än så när jag såg att klockan va 4 fick jag ju panik. Och stackars Candy va snäll och sov hela tiden. Hon brukar alltid gnälla när hon vill att jag ska gå upp och gå ut med henne. Men de hade hon inte gjort, hon förstod nog att jag behövde sova.

Hela min dag? har jag spenderat hos mamma och pappa. Dom fick bjuda på mat och så gjorde jag och mamma en paj och kollade på kommisarie späck. Sjukt rolig film!  min humor till tusen :)

Nu har jag babblat tillräckligt. Så nu ska jag sova, Klockan är ställd på 11 imorgon. Här ska bannemej inga timmar sovas bort.


Candy älskling. Ingen kan ersätta dig <3


xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0