kekke!

Sjukt va de stör mig! Sanningen skulle passa utmärkt att berätta men de är inget som någonsin skulle falla in att komma fram.
Jävla vilket folk det finns. Varför hålla på såhär?! Varför vara en sån idiot? en sån tönt som du är?
Jag börjar inse. Folk har fattat innan, jag fattar nu. Jag vill säga så jävla elaka saker om dig, ja vill trycka ner dig, få dig att må som fan. Ja de är så det är.
Fan ta och behandla mig som en människa ditt jävla nylle!



Jag ska inte slösa tid på att du ska få mig att må dåligt för du kommer aldrig lyckas. Jag är bättre än så, det vet både du och jag.
jag tänker leva mitt liv som jag vill.
Vara med vem jag vill.
Göra vad jag vill.
såra dig om de är de som krävs.
Duger jag inte så kan du gå, så är de.
puss vännen.
xoxo, jonna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0