16 februari

Nu är jag precis hemkommen från solning och systemet.
Innan när jag solade så skulle jag sola i 20 minuter så då gick jag in och klädde av mig allt och gick och la mig och sen när det hade gått 20 minuter så stängdes inte solariet av så jag bara "åhh lyckodag". Men sen stängdes det av 5 minuter senare och då klädde jag på mig och allt och så gick jag ut och kollade och då hade jag visst gått in i de solariet med 25 minuter. Jag är helt vimsig, för tänk att ligga där och känna att man får mer tid än vad man trodde, sjukt skön känsla.
Efter solningen skulle jag egentligen åkt till Jessica och fikat. Men så blev det ju inte för att jag var tvungen att åka och hämta mamma så jag kunde få något att dricka tills imorgon. Så Imorgon innan vi ska ut ska jag åka till Jessica och prata massor och fika :)

Nu måste jag göra min läxa som jag har sagt att jag ska göra i en vecka nu. "Min ledarskapsfilosofi" , sjukt kul uppgift (y


Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0