23 februari

Hej alla coolingar.

För det första tänkte jag börja med att skriva till mina små stjärnor, att Jessica Jans och Jessica Obrian får skriva sina efternamn när ni kommenterar för annars blir det jobbigt för mig att veta vem det är. Tack snyggingar ;) <3

Sen för det andra, jag kan väl säga att det är dig jag skriver om hela tiden för det finns ju ingen annan än du i mitt liv? , åhh kärlek till denna underbara människa som förstår allt och verkligen är sådan tankeläsare. Jag älskar att du ta åt dig åt allt! <3

Just nu sitter jag på ED. Jäkla syodag, det är ingen hitt alltså. Nu har jag, Elin och Maja precis vart på sjuksköterska passet, sen skulle jag och Elin till egenföretagare passet för Elin vill ju nämligen starta eget och eftersom hon hängde med mig på min sjuksköterska grej så får jag hänga med henne. Men icke då va det fullsatt så vi får gå på det klockan 11 istället och skita i den vi skulle gå på sist för jag tänker sköen sluta 20 i 12 iallafall!

pussochkram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi ok bejby. Trodde det stod det var jag xD Hoppas du får en underbar dag, vi får ta promenad när vädret blir bättre. / O'brien ;) <3

2010-02-23 @ 13:02:07
URL: http://oboyaholic.blogg.se/
Postat av: jonna

ne fast nu kom jag på att du jämt skriver din blogg med ju :P ,

ja de måste vi verkligen och en filmkväll :) <3

2010-02-26 @ 15:30:57
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0