Bara 1 dag kvar, sen loooov :)

Äntligen!

Efter några timmar av arghet och trötthet på morgonen och en hel dag på idrottshuset med massa skruvar och städande så är jag äntligen hemma. Jag fattar fortfarande inte att jag orkar gå dit varje dag och inte skolkar istället. Om det skulle vart för ett år sen så skulle jag lätt ha varit hemma istället för att gå dit och jobba 9 timmar varje dag.  Jag tror ändå att jag trivs där och trivs med dom jag jobbar med. Dom är roliga och inte seriösa, och det gör de hela mycket bättre!
Föresten så är jag klar med apu uppgifterna med :) ,

Jag är sugen på en mobil, en rosa och en snygg, helst så man ser konversationerna, sen måste kameran vara mycket bättre än 3,2 mp eller vad är det de flesta är på? Sen så ska den vara liten och smal.
Nu kom jag på vad jag ska göra idag, jag ska rensa i min mobil och ta bort alla bilder. Lägga in dom på datan istället. där måste jag också rensa kom jag på nu.

Jag gjorde ju blonda slingor nu i veckan igen, eller i fredags va det. Men jag tycker inte att jag passar i det längre. Jag vill sköen bli brunett, men hur länge har jag inte sagt de? Jag vågar ju inte göra en sån stor förändring. Tänk så blir de inte bra och då måste jag ju göra om samma process som jag gjorde i 8an, Hade väl orange hårfärg där ett tag (y) snyggt liksom, noooway. Men som sagt, nästa gång ska jag fråga min frisör vad hon tycker och tycker hon att jag ska testa då sköen gör jag de. Så om en och en halv månad kanske:) ,

Föresten så måste jag göra om min hedder. Men det får bli i helgen när jag har tagit lite egopix för det behövs verkligen nu. Jag har haft ful dagar i flera månader nu. Mitt självförtroende behövs puffas upp lite.
Ska försöka skaffa mig en ny mobil med tills i helgen. Min gammelgamla är skruttig nu.


Imorgon blir det pizza, sen blir det lov och sen träning på kvällen (y)





Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer väl till mig nästa gång Jonna :P

2010-02-11 @ 21:44:31
Postat av: Jonna

Det lovar jag! :)

2010-02-12 @ 10:18:50
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0