Dödens trött

Ja, nu är jag dödens trött!
Gick upp som vanligt vid 4.40, eller vanligt och vanligt är det ju verkligen inte men nu när jag har apu så är det rätt vanligt. Och idag så har jag städat alla omklädningsrum i alla hallar, alltså 19 stycken! Sen har jag vart med på personalmöte som jag nästan sonmade på.
Och inte nog med alla omklädningsrum så hade jag och Mimmi idrottsskola igen och denna gången var vi ute med barnen och kollade på när dom åkte pulka. Kallt? svar ja.

Nu har jag precis gjort en super god kycklingsallad som jag ska ha med mig imorgon, och till frukosten blir det äggmacka. Gudomligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det bädden vid 9. Får väl se vad jag gör sen innan det ;)

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0