Handy woman

Engelskan, Handy woman, jag vet inte? :) 
Men denna dagen har gått saaaaakta. Ah fy sjutton vad sakta den har gott, jag är fortfarande seg sen igår när jag var hemma och var sjuk också så de har gått ännu segare och jag har kollat på klockan stup i kvarten.
Men idag har jag skruvat i nya skruvar till krokarna i A-omklädningsrummet. Det går segt kan jag lova, hann bara med 2 omklädningsrum så jag satsar väl sisodär 1000000 kronor på att jag kommer få göra om samma sak imorgon i de andra 2 omklädningsrummen. Sen har jag också lagat ett lås idag, brytit upp hela låskistan och sen bytt nya fjädrar och skruvar, så jag känner mig riktigt händig. Nu kan jag också mansjobb ;)

Nu ska jag fika för mamma har köpt en sockerbulle till mig, muuums.

Filip jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

awww hjärtat jag älskar dig mest (L) <3<3

2010-02-06 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0