Jessica dag :)

Idag efter praktiken så hämtade pappa mig och precis när jag hade kommit hem så kom Jessica. Strax efter det kom också Myntti så vi satt och pratade en stund och kollade på tv.
Myntti åkte hem runt 5 och då gick jag och Jessica ut och gick runt rocksjön. Jag gick igår också, känner mig himla nyttig och det ska jag fortsätta med!
När vi kom hem sen så satte vi igång med mat till mig som jag ska ha imorgon. Det fick bli bulgur med lax och stekta morötter, lök, broccoli och champinjoner. Mums! :)
Efter vi hade gjort mat så skjutsade pappa och jag hem Jessica.
Nu sitter jag framför tvn och kollar på efterlyst. Sen ska jag nanna och snart är denna veckan också över,  sjukt gott! eller vad säger ni ? :)

Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0