Människan har problem

Jag blir bara så arg!
Du säger att det handlade om dig,  och jag får hata dig mycket jag vill och du bryr dig inte, och jag ska vara ärlig och säga till dig att jag hatar dig istället för att ljuga.

Men för helvete det handlade inte om dig så vad är problemet? Tror du att hela mitt liv handlar om dig? Nej tack då skulle jag gått under jorden för längesen. 
Liksom lagg av bara! Jag är så himla trött på dig och att du jämt ska ha uppmärksamhet!
Sjukt jobbig människa.Fan lämna mig ifred någon jävla gång och sluta ring mig hela tiden.
Jag skiter fullständigt i allt nu så nu säger jag hejdå till dig för jag känner inte att vi har något att prata om. Det är trots allt GAMMALT, så om du håller din käft stängd så kan jag också vara tyst.
Och billig det sa jag inte, hora sa jag. Och du har sagt en hel del till mig också så nu kan du lägga av.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0