Sjukling

Jag är sjuk.
Feber, ont i halsen och en jävla må illa känsla. Mamma är också sjuk så både hon och jag har luggit i min säng hela dagen och kollat på tv och pratat problem. Sånt uppskattas verkligen, min mamma är världens bästa <3

Men nu ska jag ha en stund för mig själv med ansiktsmask och annat sen väntar skolarbeten och renskrivning av apu uppgifterna.


Imorgon ska jag träffa min älskade Elin som är världens underbaraste och som jag inte har träffat på evigheter nu. Hjärtat, jag saknar våra tider och allt roligt vi brukade hitta på, du kommer alltid vara min bästa vän och det kan ingen ändra på.  



Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååhh gumman jag älskar dig ! Jag saknar allt vi har gjort, men jag längtar efter allt vi kommer att få uppleva tillsammans! Du är bäst, vännen! Ingen Elin utan sin Jonna ! <333

2010-02-11 @ 11:54:59
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jävla snyggo <3<3<3<3:D

2010-02-11 @ 21:28:16
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0