smått och gott

shaa shaa bloggen ;)

Min blogg har varit åt helvete sen i torsdags så jag har inte kunnat blogga förens nu. Läget är fortfarande ostabilt, så får väl se om jag kan slänga in något imorgon, haha.
Men som sagt jag och Filip bakar för ovanlighetens skull. hallon, björnbär och jordgubbs paj, en himla blandning och jag längtar efter vaniljsåsen:)

Jag är för sjutton sjukt trött. Jag jobbade hela helgen och jag jobbar 9 timmar varje dag så det är sjutton inte slappt att vara vaktmästare. En del har det ju glidigt *host Sandra host* , Hahaha.
Nu ska jag jobba fram till onsdag och sen får jag ett låångt skönt lov, naajs.

Vet ni vad jag mer har gjort. Jag och Filip vill ju ha en bulldog, eller en mops. Så jag har skickat iväg lite frågor på en fransk bulldog. Och eftersom jag är 18 nu så får ju jag bestämma själv. Så jag funderar på att ta bilen och åka och hämta den och ställa den framför mamma. Haha lite spänning i livet får man ju allt ha. Men hon sa att gör jag de så kommer hon bli förbannad. Men någon gång måste hon ju förlåta mig. Och Candy skulle behöva en kompis :)

En annan sak som har hänt förra veckan är att jag vet vad jag ska göra en vecka i sommar. Jag, Filip, Jessica, Christoffer, Emil och Emelie ska åka till Mellbystrand och glassa. Sjukt gött!
Sen vill jag åka utomlands med men det får jag väl ta med mamma så hon och jag kan åka någonstans, för Filip har inte råd, tråk :(

Gud vad jag tjötar, nu ska jag bege mig och kolla till pajen. På tv väntar outsiders som jag förövrigt känner en som är med i. Eller känner och känner, jag köpte en katt av henne för några år sen, och stackarn va elallergisk så vi fick tag på henne genom hennes pappa för hon kunde ju inte ha telefon eller någonting. Vi fick inte ens ha med oss mobilerna dit och vi fick ställa bilen långt bort från hennes stuga ute i skogen. För om det skulle vara el i närheten av henne så skulle hon få ett anfall och ramla ihop och skaka. Usch när man ser en person med sånna problem så är ens egna problem ingenting. Men iallafall efter outsiders så väntar spårlöst och sen ska jag lägga mig i bädden för imorgon börjar jag vid 6 som vanligt, usch och blää.

Och jag saknar min Lisen Johansson :(  <3


Over and out




Kommentarer
Postat av: Emelie

Veckan i Mellby kommer inte bli helt fel ;D

2010-02-08 @ 19:52:29
Postat av: jessica

ja vill me åka utomlands.. du kan väl packa ner mig om ni åker ;) <3

2010-02-08 @ 20:01:43
Postat av: Sandra

Är det mig du menar :P? <3

2010-02-08 @ 22:01:47
URL: http://sandrewcarlsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sandra: tro pelle jag menade dig ;) haha <3

Jessica: deffe gör jag de, du är ett måste! <3

Emelie: Verkligen inte, de kommer bli perfekt! :)

2010-02-09 @ 16:22:17
URL: http://jonnaaal.blogg.se/
Postat av: jessica

de lovar du nu då? ;) <3

2010-02-09 @ 17:36:37
Postat av: Jonna

Lovar! :) <3

2010-02-10 @ 13:43:40
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0