Varför hemska drömmar?

Nu ska jag sluta läsa bloggar som jag egentligen inte vill läsa. Jag fattar inte varför man dras till folk som man inte tycker om? Hur kan det vara så? vill man dra ner sig själv så djupt ner i skiten så man mår så dåligt som möjligt och sen börja må bättre?
Jävligt dumt! Kan inte mina tankar och mina onda drömmar lämna mig ifred så jag kan få må lite bra.
Idag vaknade jag flera hundra gånger av dåliga drömmar. Drömmar om att folk som man älskar bara dör, drömmar om otrohet, drömmar om kärlek som sen förstörs så man aldrig får uppleva en sådan kärlek igen.
Varför drömmer man om saker som man inte vill tänka på? Det påverkar ju hela dagen efteråt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0