Bondstorp

Idag har jag vart med Lisa i bondstorp. Vi åkte dit för att åka vattenskidor och ring. Men när jag kommer dit så säger mamma att det inte är bra att doppa huvudet eftersom jag har sånt kärringöra fortfarande. Så vattenskidor va ju bara att stryka. Hade faktiskt tänkt att testa ring men det blåste ju som attan så jag frös ihjäl och vad skulle jag inte göra i vattnet då? Jo förfrysa!
Men Lisa testade vattenskidor och de gick ju faktiskt bra för henne. Proffs nästan, eller hur? haha :)

Ne nu ska jag ta tag i lite saker sen ska jag sova för i morgon jobbar jag igen och på fredag bär de av till underbara Stockholm.
Jag funderar allvarligt på att ta mitt pick och pack och flytta dit.
Motorcykelkörkort är också något som står på min lista. De är ballt!


xoxo jonna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0