Dejt i Hjo

Idag har jag och min sköna vart på dejt.
Först va jag med myntti, han va dock inte min dejt haha. Vi åt på max för jag va skylldig han de, men jag lovar att denna veckan ska jag ta tag i mina matvanor! Lisa du har fel, de känns fan som de lägger sig överallt på hela kroppen, usch unfresh (stavningen?!, haha)

Jag och min baby Lisa va iallafall på dejt idag. Vi åkte till Hjo, cirkus 7 mil här i från  och åt på moster Elins glassbar. Mysigt och sjukt värt det! 
Jag känner att om jag någon dag ska starta eget så är det en glassbar med en fet meny av olika glassorter. Lär ju verkligen funka här i Jönköping, dock inte på vintern men jag kommer tjäna fett mycket på sommaren!
När vi var där hittade jag också jätte söta cupcakes skålar, yammie dom är najs!

Nu ska jag ta och äta något, får ta något ur frysen för jag är ensam hemma och då får man göra allt själv. Och laga mat är inte riktigt min grej.

Bilder från våran roadtrip kommer i veckan när lisa skickar dom.

xoxo jonna,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0