FEEETTTT

Idag har jag solat hela dagen och då kan man räkna ut vad som händer. Nej jag är inte röd, men jag ömsar skinn som en orm (y).
Efter solningen och en lång skön dusch så gick jag och min gulliga vän Lisa och fikade, jag åt jordgubbspaj, den va äcklig, dock åt jag upp allt iallafall. Efter fikat och intressanta samtalsämnen så gick vi lite på stan. Fick med mig ett zebra linne och en blå tröja med vita ränder på. Allt från gina och dunder tjusigt!

Nu sitter jag här och är i behov av ungdomligt sällskap. Det är nämligen gårdsfest ute på gården och det är bannemej inga ungdomar med!
Så nu ska jag nog sätta på mig mitt zebra linne, tights, silvriga gladiatorskor och jeansjackan och cykla iväg till Lisa.
Ikväll blir det grillning på Torpa med stört sköna människor!

Jag kommer ha stört trevligt så det får vi väl hoppas att ni med kommer ha, fast jag vet att ni inte kommer ha lika kul som oss!
Mohahah tjaråå bajsungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0