Hej mitt i gryningen

Jag har så himla ont i huvudet, i halsen och i näsan och jag svettas som en gris. Jag kan inte sova, jag bara ligger här och är orolig över ingenting. Jag svär på gud att jag håller på att bli sjuk, och det är inte lägligt.
Snart får jag ta och gå upp och äta frukost med mamma ist, kan väl tippa på att hon skulle gått upp halv 7, alltså för 3 minuter sen. Nej mamma, ingen snooze idag för nu är din kära dotter vaken och jag är hungrig och vill ha frulle.  Och när jag ändå är vaken och är uppe så kan jag ju lika gärna göra mig i ordning och stå utanför a6 och hänga på låset. Skav nog ta och terrorist ringa Lisa också så hon vaknar och kan hänga med mig på låset. 
Men föresten, kul att jag är vaken nu, för då kommer jag vara en trött och sur kärring ikväll när jag ska träffa kärleken. Hoppas han har förståelse för detta.

Men ha en kul dag smalisar.
/ J,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0