Jessica! <3

Igårkväll efter jobbet åkte jag till Jessica på torpa. Vi drack lite vin och bailys, åt chips, tårta, godis och kollade på film. När klockan va halv 2 någonting så satte vi på one three hill och somnade.
Nu har vi precis ätit mat ute i solen, kyckling och potatissallad, yammie!  

Föresten ser ni att jag har en ny hedder och ny bakgrund? Så himla snyggt och Jessica är hjärnan bakom de hela ;)

Nästa vecka ska jag och Jessica göra något himla spännande också. Men det är en hemlis. På tisdag får ni se ;)


Nu måste jag avsluta, ska hem och sola och Jessica ska åka och fika och sen jobba.
Hörs imorgon, ikväll ska jag nämligen inte lägga mer tid här!

xoxo jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0