Kärring öra

Jag blir så himla arg. Jag ringde upp min doktor idag för att jag behöver mitt öra till att höra något, jag hör fortfarande inget sen jag hade min öroninflamation. Men då skulle en sköterska ringa upp mig senare. Så hon ringde nyss och jag förklarade att jag inte hörde något och att jag behövde göra det för att jag ska jobba rätt mycket framöver och det är rätt jobbigt att skrika va till varenda person.
Men vet ni vad hon säger då, det kan vara svullet ett tag och om du inte hör något till måndag kan du komma hit så vi får kolla på det. Men vad fan, jobbar på torsdag och så har jag ett långt pass på lördag och på söndag ska jag på Nicolinas dop och Jörgen har bett mig att vara hennes fadder, och det är klart jag vill det. Så ja, jag behöver höra något! Plus att jag har ringt dit 2 gånger redan och första gången sa dom att det skulle bli bättre förra måndagen. Och varje gång man ringer dit säger hon ring efter helgen, ring efter din pencillin har tagit slut, bla bla bla.
På måndag ska jag dit och då ska dom fixa detta, för jag tänker fan inte höra som en kärring!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0