Lycklig som kvalsterbajs

Jag orkar igentligen inte skriva någonting mer än att jag är lycklig och att denna dagen har varit så otroligt bra!
Har varit med underbarling Jonathan, fikat med bästa Lisa och vart ute och gått med sötaste Ina!
Kan det bli mycket bättre? neeeeej ! :)

Föresten så kan jag skriva något coolt här som jag har hittat på helt själv. När Sandra var här på morgonen idag och visade en rengöringsmaskin med hennes jobbar kompis så sa hon att kvalsterbajs alltid finns i sängen och när man får bort det med den här maskinen så är det borta men det kommer tillbaka om en månad igen, så jag har hittat på en fyndig sak att säga, lyssna här.

Du är som kvalsterbajs, ligger alltid i min säng tills du försvinner och sen kommer du tillbaka om en månad igen. Roligt va? haha
Jonathan, du är mitt kvalsterbajs! ;)


Ne nu väntar sängen, imorgon är det första dagen på sjukt länge som jag slipper ställa klockan. Så nu åker mobilen in i garderoben och där får den vibrera hur mycket som helst för jag tänker bannemej sova som ett svin!

Natti
/ J,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0