min mobil är död och helvete jag vill hem

Fan alltså jag är inte glad!
Min mobil är söd och jag har värsta historien till hur allt hände.
Jag och Bettan låg ute och solade innan idag och så hade vi saft i glas. Självklart kommer det getingar och en satte sig på mitt finger så jag blev svin rädd för getingar är faktiskt min stora fobi! Så jag blir svin rädd och springer iväg fort som fan. Och vad händer då? jag puttar till min mobil som ligger på solstolen 1,5 meter ifrån en tillbringare. Och hur jävla troligt är de då att mobilen, min kära mobil hamnar i tillbringaren med ett jävla litet hål som öppning? Jo 100% jävla troligt så den flyger ner i vatten och sen tar bettan upp den fort som attan så vi försöker få livi den. Men nej den är helt sten död.
Vilken jävla historia va?
Kul att jag inte har någon mobil och jag är fortfarande i Stockholm.
Kul att jag får åka buss imorgon i 4 timmar utan någon mobil, och utan någon att prata med.
Och det här har inte med historien att göra, men kul att jag är svintrött och bettan vill träffa hennes pojkvän och jag vill bara hem och sova för jag ska upp vid 7 imon för att hinna äta, ta mig in Stockholm och hinna på bussen.
Fan ta mig hem alltså jag är inte glad och jag är jävligt trött och arg!
JAG VILL HEM!




Kommentarer
Postat av: jessica

Gumman då! <3 vi får tagga våran resa så blir du glad :D

2010-07-27 @ 10:27:18
URL: http://obriens.blogg.se/
Postat av: jonna

ja baby :) <3

2010-07-28 @ 22:49:20
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0