Myskväll

Har precis kommit hem från söta Jessica. Jag och Elin har varit där hela kvällen :)
Vi åt muffins, chips, dip, drack cola och kollade på one three hill. Älskar Lucas! haha.

Innan idag när jag låg och solade så kokade min hud, alltså jag skojar inte jag fick vita blåsor som ploppade upp här och var på armarna och det var luft och vatten i dom. Låter sjukt och det var helt sjukt!

Idag har jag också vart hos Hanna och Hampus och kollat på deras nya lägenhet. Den var verkligen jätte fin!
Hanna bjöd också på sockerkaka, smaskens :)


Nu måste jag sova för i min nya kalender så står de att jag ska på jobbmöte imorgon halv 10 så nu blir det bädden,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0