sjukare med medicin?

Fan alltså ibland undrar jag om det är så att ju sjukare man blir och ju mer man tar och gör något åt de ju oftare blir man sjuk.
Jag brukar aldrig ta någon medicin eller huvudvärkstablett eller något sånt i onödan, bara om det är riktigt riktigt illa.
Men för 2 månader sen när jag fick halsfluss så fick jag ju ta pencillin och efter det har de bara gått utför, jag har hunnit med halsfluss x2, öroninflamation, en jävla massa feber och nu har jag jämt huvudvärk och halsont.
Det måste ju vara så? 
Ju mer man tar ju mer sjuk blir man. Imunförsvaret blir ju fan fuckat.
Nu ska jag sluta med mediciner, innan jag dör av ett överflöd av sjuksdomar. Jag kör på naturens gång istället ;)

xoxo jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0