Snygging med mig i personalrummet

Idag har jag jobbat mina vanliga tio timmar, 9-19 som jag brukar göra på lördagar, de suger eftersom jag inte kan göra ett skit på fredagen men de lönar ju sig sen när pengarna rullar in i slutet av månaden.
Nu ska jag berätta en kul men skum grej. De har hänt massor idag men de här va sjukt. De va inne 3 killar som va från Stockholm och skulle till Halmstad. De behövde färdkost så de köpte popcorn men såklart behövde dom ju poppa dom också. Så den snyggaste av killarna frågade mig om de fanns någon micro. Han fick hänga med in i personalrummet där vi stod och pratade om cirkus allting i hela världen i 4 minuter. Japp han flörtade på och vad han sa får vara osagt här ;). Han sa till och med att han skulle komma tillbaka imorgon, tur att jag jobbar då, najs!
Idag har jag också vart med om en smitning och sura gubbar.

Nu ska jag äta mina negerbollar sen ska jag sova hejja hejja att jobba imorgon! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0