Stockholm. oh herregud.

Hej allihoppa!
Nu är jag i stockholm och det är himla najs. Alla är så sjukt trevliga. Jag ska flytta hit det lovar jag!
Men ska berätta lite om igår, det blir ju inte mycket bloggande nu eftersom jag inte är här för att blogga. Men igår åkte vi iallafall in till norrtälje och skulle förfesta. Alltså usch, jag spydde på förfesten kul liksom (Y) , men alla va söta och förstående utan bettan för hon skrattade mig bara rakt upp i ansiktet men när vi kom hem sen så fick hon smaka på sin egna medicin, hahaha.
Efter förfesten mådde jag bra och vi drog till trädår'n, och sen skulle vi hem. Jag spydde på bussen igen.. 
Väl hemma så åt vi bakismat, kyckling och klyftpotatis, sjukt najs.
Efter maten så skulle jag och bettan och berra kolla på new moon. Gick väl inte så bra för bettan för hon tog med en hink och gick och la sig. Jag deckade i soffan sen och de slutade med att berra satt själv och kollade på filmen.
Idag mår jag sådär, dricker vatten som en ko och är yr. Bara av att tänka på sprit (boven) så vill jag spy.
Trevlig dag liksom, och idag kommer bettans föräldrar hem. Kul att träffa dom när man inte ha sätt dom på länge, men hur kul är det att vara bakfull då?

Ne nu måste jag tvätta mina converse, dom är fulla av spya.
Duscha behöver jag med, Usch.
Och mat, ÅÅHhh mat!


Hörs någon annan dag,
xoxo jonna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0