Vstranden med bästa och tagga sthlm ;)

Idag har jag jobbat och slitit sista dagen innan stockholm. Imorgon kl 9.55 åker jag från jönköping. Jag är så himla stirrig, jag är glad och jag älskar bannemej stockholm!

Idag efter jobbet så träffade jag Lisa en sväng. Vi tog våra cyklar och åkte till vstranden och drack cider och pratade strunt. Vi är bra på sånt. Känns så himla kul att de har blivit så bra mellan oss igen. Du är sköen en kalas bra jävla tjej! :)


Åhh, som ett litet barn <3




Hahah, ignorera gärna buttet på min fot.


Blev inga bilder på mig, hade en tjockis dag. Jag ska nog börja med kissis, keso och tomater?
Yes vi kör på de efter stockholm.


Ne nu taggar jag stockholm. Alla kan ju ha så kul här hemma ;)


xoxo jonna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0