19 år och ett år närmare döden.

Ja det lät väl positivt? Men jag har många år kvar. Idag är det min dag, hela 19 år. Och den klassiska frågan " hur känns det?" svar, inget alls. Helt kry, pigg och frisk. Kunde lika gärna varit 5!

Dagen började med att jag låg vaknen i sängen 1 timma innan jag fick ringa mamma och fråga om de blev någon frukost på sängen eller inte. så efter 10 min så kom hon och pappa in och sjöng för mig. Inte så vackert men de är ju tanken som räknas familjen!
Efter det så hoppade jag in i duschen och sen svarade jag på alla söta grattis sms och grattis hälsningar på fb. Sen skickade Elin ett sms och tyckte att jag skulle komma upp till henne och få presenter och äta tårta och givetvis gjorde jag det. Fick en kakbok och massa köksredskap och vet ni vad dom mer hade gjort? , hissat flaggan för mig:) Aww söta familjen Hjalmarsson <3
När jag kom hem sen så åkte jag och tankade och sen åkte jag, mamma och pappa och åt på dragon, yammiie!

Nu har jag precis duschat Candy så hon ska vara snygg imorgon. Snart ska jag måla tånaglarna, rakning och sen åka och sola med snyggLisen.

Imorgon tar vi studenten, hur overkligt känns det inte då?
Dessutom ska det regna, kul. Mamma säger att jag borde ha en regnponcho och en haklap så alla blommor inte färgar av sig på klänningen, hahaha det känns ju döfult så jag hoppar nog över det. Ett paraply får räcka och vanisch fixar alla fläckar, eller hur? ;)


Nu har jag inte tid mer, mycket ska fixas. Pusss änglar



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tog åt mig lite på de dära med vanich. Det kan jag lova, Vanich fixar allt! :D <3

2010-06-10 @ 17:23:37
URL: http://sandrewcarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är bäst vännen! Och jag älskar dig älskling, hoppas du hade en toppendag och så ses vi imon :D::D:D:D:D: <3333

2010-06-10 @ 21:41:33
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

Sandra: haha ja du säger ju de, så jag kände att jag kunde skriva det för du vet ju. Vanich är sandras bästa vän ;)



Elin: Jag älskar dig! va pelle va du igår, såg dig inte någonstans :( <3<3

2010-06-12 @ 12:39:31
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0