Dagar

Lördagen bestod av att jag och Jessica inte kom fram till någon resa så vi ska bestämma de i veckan och på kvällen hämtade Sandra mig och så åkte vi till Anton på mariebo och kollade på fotboll med massa andra grabbar, fotboll suger men de va ändå rätt trevligt. Sen ville dom till krogen så jag och Sandra hängde på och stod utanför med Danne.
Sen åkte Sandra och Daniel till Sandra och jag hängde med och så släppte dom av mig i Norrahammar hos Walle.

Söndagen blev slö, jag och walle va ute och gick en sväng i solen och så fick jag en söt bukett med blommor. Vid 4 gick jag till min bror, Tin och Nicolina så grillade vi lite och hade mysigt.



Igår så jobbade jag och sen va jag och Ina ute och gick, vi satte oss i rådhusparken och åt tårta med plastbestick sen gick vi till Harrys och lämnade det som blev över och satte oss där och drack cider och åt på snacks.



Idag har jag solat och vart barnvakt till Nicolina för första gången, gick väl helt okej. Men hon blev ledsen när vi va ute och gick och inget hjälpte så jag gick tillbaka till frisören där Tin var och klippte sig och då visade det sig att hon va hungrig så jag fick mata henne med tillskott.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan gå till piren och köpa glass, för jag är mega sugen och då måste hon ställa upp!


Tjaråå
/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0