Doggy bag, ett minne för livet

Idag har jag bannemej haft en riktigt rolig stund med min kära vän Lisa. Skickade ett sms till henne och frågade om hon ville gå en promenad eller om hon ville fika. Tillslut bestämde vi oss för en cykelrunda och sen matdax. Så vi möttes upp på våra snygga cyklar och körde runt en stund i stan. Efter många om och men och 34 cykelturer förbi george så bestämde vi oss för china palace. När vi hade suttit där och snackat ett tag och skickat sms till våra kära klasskompisar och ätit och ätit och ätit så var vi mätta. Då sa Lisa på skämt att vi skulle ta med oss resten i en doggy bag, och sagt som gjort så sa jag att vi skulle göra de, och Lisa som aldrig har gjort det innan bad mig fråga så det gjorde jag och då började hon garva så då kunde inte jag heller hålla mig och kineserna blev typ sura när vi började garva och de gjorde de ju inte lättare när hon stod i jämte när vi la i våran kära kyckling. Men det var ett minne för livet!



Nu är jag så himla trött så jag måste verkligen sova.
Hörs imorgon
/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0