Fantastisk bal

Balen igår blev helt fantastisk!
Dagen började med att jag gick upp och duschade och sen åkte jag direkt till a6 för att fixa sminket, fick med mig en foundation och ett puder hem också, kanon bra!  Sen åkte jag hem och bättrade på sminket för jag hade ju för sjutton knappt någon mascara alls. Sen åkte jag direkt till Hanna och fixade håret, böt även om där och sen kom pappa och Walle och hämtade mig och då åkte vi till Sandra och sen skjutsade hennes mamma oss till förfesten hos Phille. Efter vi hade vart där så hann vi bara hem och vända för sen hämtade våran bil oss. Och jäkla vad kallt det var, har aldrig frysit så mycket på sjukt länge!
Maten var kalas, drickan var väl sådär men de gick i iallafall, ni kunde väl inte tro något annat? haha.
Underhållningen var helt okej, roliga tal och dans.
Efterfesten var ju dock lite slö. Jag och Walle dansade och hade det kul, jag tappade dock bort hans drinkbiljett så vi fick dela på min drink, men det var nog nödvändigt:)
Sen åkte Lisa och Andreas hem och sen skulle Sandra hem så då bestämde jag och Walle att vi också skulle dra oss hemåt.
Men det var helt enkelt en härlig dag, kväll och natt.
Idag vaknade jag dock med världens huvudvärk och nu klockan 7 på kvällen så börjar den väl avta. Men kul hade jag!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0