In love

För det första så hatar jag att jobba när man missar så mycket skoj. Tro pelle att jag hade velat vara med ute igår. Men nej då får man sitta hemma och glo på film och sova tidigt, tidigt.
Idag har jag jobbat 10 timmar, och det är fan sjukt länge. Och nu är klockan 8? Tiden springer iväg som sjutton. Snart är det studenten och på måndag är det bal. Nästa dag när jag vaknar upp på morgonen är jag väl penisonär. Suck.

Men idag när jag stod och jobbade och filosoferade i min ensamhet, så stod det helt plötsligt en snygg, brunbränd, helt otroligt sexig kille framför mig. Jag blev typ kär. Men så började han prata, och ja, han va bög. Jag fattar inte det, varför ska alla snygga killar vara bögar?
Älskar killar som sköter om sin utsida och tänker noga innan han sätter på sig ett klädesplagg. Ni måste ju bara hålla med mig, är inte bögar helt otroligt snygga?
Jag ska göra om en bög till en hetero och så ska vi gifta oss, vara snygga och vara vilda jämt! :)


Nu ska jag ta en promenix och ringa snygga kompisar ;) 
tjaråå


Enjoy nu, för jag ska lägga in lite bilder på när vi målade lakanen igår och på Elins och Melkers bal, fick ingen bild på Jessica, Men du får skicka bild på dig gumman :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0