Lektant, balkort och senväg.

Nu ska jag till Norrahammar och vara lektant till Min älskling Nicolina Medans bror byter tak, och mamma och Tin plockar bräder. Min bror är en händig man!







Äntligen har balkorten kommit så jag var tvungen att åka upp till a6 och köpa en ram så nu är de inramat som ett minne för livet och självklart står de snyggt i mitt rum.





Och jag måste bara berätta en sak. Igår träffade jag Elin, och när vi skulle ner till hovslätt så säger hon att hon kunde en genväg. Så jag litade på henne, vilket jag inte skulle gjort!
Genvägen va en senväg och vi körde ute i skogen på en gångväg med massa gräs och stenar på, nerförsbackar med sand och de va ju precis att bilen fick plats på stigen. Tänk så skulle de komma en älg liksom? de va de sjukaste jag har gjort och STACKARS MIN BIL! Så om någon ska åka en genväg med Elin ute i skogen så säg för fan nej!

Ne nu måste jag kila, klockan tickar iväg
Tjaao
/ J.

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Va fina ni blev! :) <3

2010-06-30 @ 17:56:56
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAAHAH du 'r ju sjukt söt! Och det är en genväg om man gasar lite ;) hahah . vad fina ni blev på balkortet förresten :) loove <3

2010-07-01 @ 23:06:59
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack jessica! :) <3



Tsss du ljuger så Elin, det va helt sjukt. Fan ett elljusspår.

Tack gumman :) <3<3

2010-07-02 @ 00:50:27
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0