livets sämsta dag!

Ligger i min säng och mår inte alls för bra. Kvällen igår tillbringades hos Sandra i Taberg. Det va kanon och folket var underbart!

När jag kom hem runt halv 4, hade tagit bort mitt smink och satt upp håret i en fläta så kände jag hur mitt höger öra började pulsera och det gjorde bara ondare och ondare, jag sprang in till mamma lite pilo som jag va och undrade va fan de va som hände. Frågade om jag skulle bli döv och funderade över om jag va tvungen att amputera bort hela örat och hörselingången och allt. Men då fick jag svaret, de är nog öroninflamation, du har ju haft symptom på de innan i veckan. Fan tänkte jag, jag har haft de innan när jag va liten. Jag va "öronbarn" som det heter, besökte vårdcentralen varje månad och var deras största stamkund.. Och tro mig, jag vet hur jävla ont det gör innan trumhinnan spricker för gör den de så gör de inte lika ont sen, bara att de är slajmit i örat av både var och blod, de ena och de andra.

Så idag mår jag bara skit. Trumhinnan sprack i morse tack och lov annars skulle jag lipat ända in på natten. Men jag är fortfarande dunder bakfull, är yr och mår illa. Har ont i huvudet och mens och mensvärk.
Fan vilken underbar dag, jag känner verkligen att jag lever!



/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0