Nu vill jag flytta

Idag väcktes jag av Lisa och Sandra halv 12, dom ville visst att jag skulle vakna, så jag gjorde mig iordning och gick upp till ikea där dom satt och åt, efter vi hade suttit där ett bra tag så gick vi lite på a6 och sen så åkte jag hem och åt och så åkte jag och mamma och köpte presenter till mig. Flytta hemifrån saker, alltid bra att ha, blev allt från redskap och kastruller till glas och grytvantar :)

Nu har jag precis plockat ner allt i kartonger och väntar på att bli hämtad av Lisa och Sandra, då blir det a6 igen och sen åka till antingen Lisa eller Sandra och kolla på film.

Hörs senare,
/ J.

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag ville också träffa er ju. <3

2010-06-14 @ 22:30:29
Postat av: Jonna

Gumman vi saknar dig <3 JAG SAKNAR DIG MEST! <3

2010-06-15 @ 01:39:51
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0