sista ruchen inför balen.

Jag har ont i magen och jag är nervös, samtidigt kan jag inte sluta le, jag är taggad.
Imorgon är det bal, jag och Walle ska gå och jag tror att det kommer bli toppen!
Jag sattsar på en helt kanon bra och rolig dag och kväll.

Idag måste jag hinna med att sola solarium, sola ute, raka mig (haha låter som jag har skägg) men icke, ansiktsmask, skrubbning av kroppen och ansiktet, måla tånaglarna.
Kommer nog säkert på något mer, men som ni fattar så hinner jag inte sitta här och uggla mer.

Jag kan lova er att ni imon iallafall kommer få snygga bilder på oss:)



Kommentarer
Postat av: Patrik

Vilken tid är balen?

2010-06-06 @ 18:10:08
Postat av: jonna

jag gick vid 4

2010-06-08 @ 21:57:20
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0