2012 är markus sista år.

Precis hem kommen från en runda runt rocksjön, när jag gick där och tänkte så kom onda och roliga saker upp om massa folk. En del hatar man ju så mycket att man kan spy och en del älskar man så mycket att man vill krama ihjäl dom, mer säger jag inte:)
När jag gick där och tänkte så ringde Myntti. Han kom då fram till att år 2012 är sista gången vi träffas. Då ska jag flytta till Hawaii och ha kokosnötsbikini och hulahula kjol, och när han kommer och hälsar på mig så kommer han dö av en naturkatastrof. Endast Markus Myntti kommer dö, ingen annan. Så nu skulle vi ta vara på dom sista åren vi har tillsammans, alltså ska jag bjuda han på max mat när min lön kommer (Y). Åh vi är så fina vänner! :)


Det här var dagar de. Vi kunde väl vart runt 14 och 15?
Najs iallafall :)


Kommentarer
Postat av: markus

för fan inte den bilden:O

2010-05-25 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0