Boda borg och grillning hos Sandra

Boda borg igår var helt fantastiskt roligt!
Vi körde lagen som vi åkte i i bilarna, alltså jag, Mimmi, Markus, Jakob och Pontus mot Sandra, Lisa, Sofie och Maja. När vi var påväg dit så körde vi fel åt helvete så det tog en jäkla tid att komma dit men sen med både gps och karta och en hastighet på ungefär 160 i regn så kom vi tillslut fram. Sandra och Jakob tänkte nog sköen inte på vattenplaning men Markus uppmanade mig tryggt om att vi dör direkt isåfall och det kändes ju jätte bra (Y).

Väl framme så fick vi lite information on hur man gjorde och hur allt fungerade sen startade vi tävlingen. Vi var smarta kan jag säga men ändå förlorade vi. Mitt lag fick 6 stämplar och Det andra laget fick 9 tror jag det var. Vi förlorade iallafall men jag har nog inte haft så kul på länge. Man känner sig som ett barn. Allra roligast var när Mimmi gick loss på pianot på spökvinden. Jag och Markus har nog aldrig skrattat på mycket på länge, iallafall inte jag. Jävla vilken syn!

På vägen hem så åkte jag och Mimmi med Sandra, Lisa och Sofie. Vi hade fått för mycket umgänge med grabbarna och vi var i brist på tjejer. Vi åkte direkt till konsum i Hovslätt och köpte med oss mat till grillningen. Grillning hos Sandra stod på schemat, dock utan Maja, Sofie och Jakob.  Pommes, fläskfile, sallad, potatissallad och beasås, Yammie! Efter maten så tog vi fram musiken och kortleken.  Hemfärden var väl runt 12. Sjukt rolig kväll! :)


Nu har jag precis gått upp. Det blev ingen frukost för mig istället sitter jag här och slänger i mig mitt paket med gifflar. Jag dör, så himla gott!

Nu tänkte jag att mamma och jag skulle kolla på en film så vi får höras senare.
Tjaråå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni hade 4, vi hade 8 :P Och i så lite vatten får man inte vattenplaning! <3

2010-05-09 @ 12:31:12
URL: http://sandrewcarlsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vi har fått vattenplaning i sånt väder. och skulle någon bil få de framför oss skulle vi definitivt bli inblandade!

Nej gumman vi hade 4 när vi träffade er sen fick vi en till och till sist kom markus och pontus med en till på handen ;) <3

2010-05-09 @ 17:52:09
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0