Fredag

Igår var jag hemma vid kvart över 7 och jag och Jessica var väl vid rocksjön runt 20 över. När jag ringde mamma när jag och Jessica var på väg dit så var dom nästan i mål så jag och Jessica gjorde det lätt för oss, vi gick rakt in i mål. Bra kämpat av oss ;)




Nu har jag, mamma, pappa, Tin och Nicolina precis kommit hem från stan. Vi har ätit på wok&company. Eftersom jag inte har ätit något sen igår förutom en banan så åt jag upp precis allt från en meny. Ja en hel rätt alltså och kineserna, dom snålar inte på mat. Dessutom klämmde jag i mig efterrätt också. Jisses, jag äter som en man!

Idag har jag också slingat och klippt håret hos Hanna. Jag blev skit nöjd, tack ännu en gång. Jag är inte den lättaste kunden eftersom jag jämt är nervös när jag går till frisören ovavsett vem jag går till. Men nu är mitt blonda hår tillbaka iallafall.


Just de, kavajen med ;)



Älskar den! , ska nog inviga den i skolan på måndag.

Snart skaj ag träffa Daniel men först ska jag mysa lite med Nicolina.
Tjaaråå





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du blev nöjd. Ses på fredag!

2010-05-07 @ 18:26:29
Postat av: Jonna

såklart vi gör!

2010-05-08 @ 08:35:58
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0