Glad!

Min pappa är hur gullig som helst! När jag satt här innan och gjorde min inlämningsuppgift så kom han hem med en ros till mig, bara helt sådär. Pappa och jag brukar vara osams rätt ofta, vi kommer inte överrens helt enkelt. Men sånt här gör mig glad, jag älskar blommor, får man blommor så känner man sig omtyckt och älskad, iallafall jag. Min pappa är bra! :) <3

Föresten så tänkte jag berätta för alla om min nya älskling, Jason Derulo. För det första så är han sjukt duktig och sen är han så jävla snygg och sexig också, jag blir helt såld på den killen. Vill han så är jag är helt enkelt hans! :) YAMMIIE! 

Nu tänkte jag äta lite sen så kommer Elin och då ska vi fika, då får hon också bli fotograf så jag kan lägga upp en bild på mitt nya hår, jag är fan sämst på att ta kort. 

Tjaråå snyggingar.  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill se bild på ditt underbara hår snygging ;) <3

2010-05-16 @ 14:24:15
URL: http://oboyaholic.blogg.se/
Postat av: Jonna

älskling det kommer ;) <3

2010-05-19 @ 18:50:17
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0