Hej soffliggare!

Idag så hade jag nationella och det gick rakt åt helvete och in i skogen!
Fan va sämst det gick, hade ju inte en chans att prata kan man väl säga, så jag får göra om det och dessutom var jag inte ens godkänd på listening och reading. Så det skulle jag komplitera,  jävla skit. Engelska behöver man fan inte kunna!

Nu är jag riktigt avundsjuk på alla som är ute, men jag sitter här med mamma och kollar på tv, får bli så idag för jag ska jobba imorgon.
Ska bara ta och hämta negerbollssmeten i kylskåpet. Sköen vad gott och det är jag värd! dessutom klämde jag och mamma i oss var sitt kycklingmål från max innan också. Hej tjockis!

Nu ska jag tillbaka till den undebara tvn och lämna datan ifred.
Hej soffliggare, Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0