Knulla killkompisar

Guud vad jag inte har skrivit på länge men jag kan faktist säga att jag inte har vart inne på internet överhuvudtaget sen i typ ah förra gången jag skrev, haha.
Men idag har jag iallafall vart i skolan och sen träffade jag Ina, vi gick till alcamo och åt och pratade massa, jag åt en nyttig sallad och hon en onyttig fet tallrik med pommes och kekabsås, naaajs ;) .
Nu gör jag absolut ingenting. Men jag har tänkt gott folk, jag har tänkt och jag ska nog köpa mig en bil! inte en gammal bil utan en ny bil, inte ny som i svindyr som jag aldrig kommer kunna ha råd med iallafall. Men jag skulle kunna tänka mig en liten golf eller peugeot från 2000-talet. Får helt enkelt kolla runt och se vad jag hittar, något måste jag ju ha när jag ska ta mig till jobbet sen, tänker på vintern, då har man ju inte lust att stå i snöstorm klockan 00.

En annan grej också, Idag är jag arg, sur, glad, skrattig, irriterad och förbannat trött. Man kan säga att jag har alla egenskaper idag.
För det första så är ju rykten som inte alls är sanna sjukt trevliga, man blir inte alls arg, nej då.
Sen för det andra, så kan man vara kompis med folk ovavsett kön. Man behöver inte knulla alla killkompisar man har.
För det tredje, skapa rykten då. För allvarligt talat, det är ju kul att höra saker om sig själv som man inte vet själv, och när man får reda på dom så har man någonstans att göra av sin ilska. Jag tackar 2 söta små personer för rykterna jag har fått höra idag. Puss på er!

Ne nu ska jag kika runt på bilar sen blir det tv, en tupplur och slå en signal till en knullkompis kanske? Ja ni hör ju, har ju inga vanliga kompisar :)

Tjaaråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0