långt lockigt blont hår

Jag är så upptagen så jag har inte hunnit uppdatera, hahah ne skämt och sido. jag har inte orkat helt enkelt :)
Men igår så va jag iallafall hos Hanna och fixade mitt hår, hårförlägning äntligen! Och jag är super nöjd jag älskar, älskar, älskar långt hår och så ska det vara lite lockigt längst ner, hur snyggt är inte det? DÖ SNYGGT!
Nu ska jag iallafall ha det såhär i 3/4 månader, beror lite på hur slitet det blir. Sen ska jag vara blond lite till och sen ska jag göra det brunt på hösten och vågar jag då så ska de bli page också. Annars blir det page när jag blir mamma som Maja säger, haha. Fast blont långt hår på en morsa är också snyggt! ;)
Ja, jag vet nog inte riktigt, lite planer har jag iallafall.
Och igår när jag va hos Hanna så hörde jag att en tjej hade sagt att jag har så fint hår och att hon också vill ha sånt hår som jag. Sånt blir man ju så glad av att höra :)

Nu sitter jag här färdig och klar med långt lockigt hår och sminket är på. ELIN VAKNA! jag har sköen varit vaken sen 9 idag! JAG VILL FIKA!

Slut på pratet nu hinner jag inte mer, måste plugga på  "rena semestern" inlämningen. Har räknat ut att det bara är den inlämningen kvar och ett prov på islam. Kan ju inte va allt för jobbigt. 

Tjarååå.  


Kommentarer
Postat av: Tess

åååh underbart med långt blont hår med lockar längst ned! Jag längtar till nästa vecka för då ska jag också färga och sätta i löshår :) Visa biild!! :D

2010-05-15 @ 15:10:07
URL: http://theresewadensten.blogg.se/
Postat av: :)

haha, det var jag som sa det till hanna! :) haha, men jag tkr du har hur fint hår som helst :)

2010-05-17 @ 21:07:17
Postat av: Jonna

:): Tack så jätte mycket, söta tjej:)



Tess: Ja det är underbart, hoppas ditt hår blir bra då! :)

2010-05-19 @ 18:52:24
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0