Ledig !

Idag är jag ordentligt ledig! :)

Och även om jag åt nudlar när jag kom hem igår runt 12 så är jag dödens hungrig. Visst, jag har inte ätit på 13 timmar men jag har sovit, nudlarna borde väl vara till någon nytta när man ligger och sover? Nudlar är egentligen min fyllemat men att äta det sent på natten vare sig man är full eller nykter så är det underbart att ha det i magen när man somnar så är det bara!

Föresten så känner jag mig full :/ ? jag är yr och mår illa. Precis mina symptom en fredagskväll. Inte vare fredag givetvis, men dom fredagarna vi kör hårt. Suck. Det är iallafall jobbigt.
Ska hoppa in i duschen nu och se om det hjälper och sen ska jag äta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0