sex and the city

Ska bara rätta en sak. Mitt jobb höll på att EXPLODERA!
Så nu är de fixat girls. Fick order om att explodera skulle låta mer hårt, så vi kör på hårt, jag gillar när det är hårt :), haha crazy tjej.

Efter jobbet idag så åkte jag snabbt och hämtade Mimmi sen åkte vi hem till mig och så böt jag om snabbt och sen skjutsade pappa oss till bion.
Kan ju säga att sex and the city 1an var bättre än 2an. Men ändå sjukt rolig.  Samantha är döcool,  jag längtar till 3an ;)

Och även om jag är arg så ska jag försöka tänka positivt nu och sova.
Bara så alla vet så tänker jag hoppa över första lektionen  imorgon och sova ist. Jag dödar den som väcker mig, aight?
Tjaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0