Shopping och fika med Jessica

Idag hade vi bara en lektion sen var det matdags.
Efter maten så kom pappa och hämtade mig eftersom jag varken hade väska eller busskort med mig, jag orkade helt enkelt inte ta med mig det idag.
Men när jag stod där ute i duggregnet och väntade på att pappa skulle komma så kom det en jävla skur och jag kände att jag bara blev argare och argare. Men eftersom inte regnet var nog för mitt humör så började det såklart hagla, och det haglade inte lite!
Efter 5 minuter i ösregn och hagel som fan så kom pappa och jag fick hoppa in i bilen. Dock så droppade jag som as och hela jag såg ut att ha badat med kläderna på och sminket bara rann.. Vilken vacker syn.

När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och värmde mig, sen satte jag på mig torra mysiga kläder och utan smink gick jag och mamma till banken och fixade pengarna till mig bil. Åh min pärla som jag hämtar på torsdag, verkligen inte långt kvar. De jag längtar mest efter är en sån där duckhund. Sån där liten hund med stort huvud som bara duckar, doink, doink, donik. Min bror har lovat att jag ska få en sån och klistra fast den på instrumentbrädan?! om de nu heter så, pinsamt annars. Men där framme ska jag ha den iallafall :)

Idag på stan köpte jag även en freebra, såndär bh man bara klistrar fast på kroppen. Sen köpte jag även en väska till balen och öronhängen och armband. Fick även med mig en söt vit tröja med stor rosett på från gina, Sjukt söt!

Efter det så bar det iväg till jobbet en sväng och sen till Jessica för att fika. Kladdkaka, mums! :) . Vi satt också och pratade massa strunt som är nyttigt när man heter Jonna. Föresten så är jag sjukt avundsjuk på deras utspringslåt. Jag skulle verkligen vilja byta ut den vi ska ha till deras!
Nu är jag verkligen så taggad på balen och studenten. Jag tror jag spricker. Jag vill ha studentdagen, nunununu!


Snart blir det desperate, sen cougar town och sist christine. Hejja tisdagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0