Shopping

Precis när jag hade skrivit mitt förra inlägg så skickade Jessica och frågade om vi kunde träffas en stund. Så självklart gjorde vi det, jag hoppade snabbt in i duschen och sminkade mig sen gick vi till Jensens och åt god kyckling med potatis och Jensens favoritsås.
Sen gick vi lite på stan, jag hittade inget där men jag la undan en kavaj. Får väl se om jag köper den. 
Eftersom jag inte hittade något på stan så kände jag att vi var tvungen att åka upp till a6 så det gjorde vi och där hittade jag en jätte söt tröja som jag ska ha till leggins. Ska inviga den i morgon tänkte jag :)

Kan lägga upp lite bilder från shoppingen igår och idag,


En oliv-ansiktsmask, täckstifft och rouge


Mina nya älsklingsskor. Dom ser gråa ut på bilden men dom är svarta.


Min nya studentklänning som alla har, men det skiter jag i för den är sjukt snygg! Ska ju inte ha den på kvällen så det gör inte så mycket.




Knappar bak, så himla sött.



Nu ska jag kolla klart på desperate sen blir det cougar town.
Hörs i morgon änglar,
Tjaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0