Underbart

Min tröja luktar dig, idag är jag glad och vem älskar inte detta vädret?
Jag blir lycklig, glad och förälskad av detta vädret, allt känns helt underbart!




Nu ska jag snart jobba. Ska jobba passet 14-19 så nu sitter jag här och laddar med att läsa bloggar och annat spännande. Hoppas verkligen att jag har fått min outfit nu, tänker inte gå runt med "nattlinnet" mer, haha.
Sen när jag slutar måste jag hem snabbt som attan för jag och jessica ska nämligen springa/jogga eller gå vårruset. Inte för att jag är super sugen på att löpa som en jude. Men jogga kanske? Något säger iallafall mig att Jessica vill gå runt ;) 
För er som inte vet så är vårruset en motionsrunda för tjejer. Man går, joggar eller springer 5 kilometer runt rocksjön och sen när man kommer i mål får man lite småplock som är gott att ha,  självklart får man också en medalj ;) , och har man en picknick-lapp så får man gratis picknick mat. Det är jätte mysigt att sitta i gräset på en filt och prata och bara slappna av.
Jag har vart med sen jag var 11 år. Jag har både gått och joggat. Känner inte att springa som en jude är min grej, de va på den tiden då konditionen hette Jonna i förnamn. Nu har jag tappat den men jag får ändå ryck ibland och går ut och joggar, det är skönt!

Hjälp vad jag pratar på nu måste jag fixa lite sen åka och jobba. Tänkte lägga in en bild på min nya kavaj som jag köpte igår men det hinner jag inte nu så det får jag göra ikväll.

Tänkte också säga att mitt prov som jag pluggade på igår hela dagen gick kalas bra. Jag är nöjd!
Hörs ikväll änglar, Tjaaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0