Fredag/Lördag

Dagen började bra, med pizza, illamående och ont i huvudet dock att jag kände mig helt nykter när jag gick och la mig igår.
Jag kan berätta lite om gårdagen först innan jag berättar om vad som har hänt idag. Först var hela klassen uppe på öxnegården där vi vandrade lite i skogen och sen spelade endel minigolf men jag och Mimmi hoppade det så vi satt på en filt i gräset och kollade på och sen så fick vi tårta av våran mentor eftersom vi har vart så duktiga alla dessa 3 år, ja de har vi faktiskt :)
Sen åkte jag hem och så åkte jag och mamma direkt och kollade på bilar. Jag behöver en bil, det är ett måste! Vi var på alla möjliga ställen, i Värnamo var vi till och med. Men tillslut kom vi till Holmgrens i jkpg och där hittade jag min pärla. En peugeot 307, en silvrig och charmig sak. Gillade den starkt så den blev min och jag får den på torsdag :)
Nu har jag dock räknat ut att det är svindyrt med bil haha. Jag behöver en rik man som kan hjälpa mig att betala för jag vill flytta också men de känns ju inte så relevant just nu. Först en man med pengar och sen flytta :)
Efter bilköpet så åkte jag hem och duschade och fixade mig för utekvällen med tjejerna.
Det va rätt segt ute så jag och Mimmi gick till kebab baren och käkade upp en fläskig tallrik med pommes och sås, pommesen badade dock i kebabsås men de är livet!

Idag började jag dagen med pizza med Myntti, Walle och Bernie. Ja ni hör ju, vilken tjockis, avsluta gårkvällen med pommes och börja dagen med pizza till frukost. Nu ska mamma snart beställa hem något också eftersom hon inte orkar göra något. Haha detta kommer inte sluta bra. Men jag får köra på en nyttigare variant. Sallad kanske.

Men iallafall efter pizzan så åkte jag hem och solade för jag kände att de måste jag för brun vill jag bli och grabbarna va inte alls sugna på att sola, golf var mer roligt för dom.
Hemma somnade jag på filten i solen, de va jätte svettigt men otroligt skönt.
Idag har jag och mamma också tagit den första glassen på piren och eftersom vi är hundvakt idag till Candys pojkvän Carlsberg så fick dom hänga med :)

Föresten så känner jag mig arg. Jag gick in på nelly och tänkte beställa hem lite saker, och så ropade jag hit mamma. Och vad kläcker hon då? jo, jag måste lägga undan 2400 denna månaden för bensin och försäkring. Men tack vad kul, men men jag har väl valt det själv. Så ingen spontanshopping för min del. SURT!

Nu ska jag käka något för jag är fan hungrig 24/7, äter jämt och hela tiden. Känns ju nästan som man äter för 2 men det får man väl inte hoppas, haha.

Lite bilder ska ni få också,

Candy är ute och solar med mig


Candys snygga pojkvän carlsberg


Men nu ligger han och myser med mig så lite otrogen är han allt ;)



Nu blir det mat för hela slanten, Fyy min mage skriker efter mat. HJÄLP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0